Michal Štádler

Polož dotaz Zakladatel IRMS Co. CZ Výkonný ředitel datasapiens a.s. Ex-marketingový ředitel Tesco Stores ČR

Marketingový ředitel Tesco Stores ČR, odborník na retailovém trhu, respektovaný nejen pro svou 15 letou praxi, během které pracoval jako ředitel marketingu, ředitel nákupu nebo také ředitel zákaznického servisu ve Velké Británii a Irsku. Byl u zrodu věrnostního programu Tesco Clubcard a zahájení online prodeje potravin a dalších výrobků v Česku.

Pochop zákazníka a máš vyhráno

Středa 8.4. 16:45-17:30

Jak mohou Big Data pomoct retail businessu? Jsou opravdu potřeba Big Data, nebo jen jejich menší část. Já věřím, že síla retailu není v Datech, ale v pochopení zákazníka. Zejména pak v pochopení jeho chování. A ještě lépe, v pochopení ZMĚN v jeho chování. O to mi jde predevším. O správný výklad “sexy” zkratky CRM, kde se podle mne zapomíná na to, co opravdu znamená: Customer Relationship Management, tj. řízení vztahu se zákazníkem přes znalost jeho chování, nikoliv o rozesílání newsletterů podle pár RFM parametrů… A tom budu mluvit.. a o tom proč je to důležité pro mne.. Proč mne to baví… A fascinuje.. A doufám, že Vás pár na tuto cestu svedu se mnou.. :-)

Chceš vstupenku na příští ročník?

pokud ještě nemáme tvůj email, přihlaš se k odběru a nepropásneš žádné novinky a události

Zadej svůj email

Ochrana osobních údajů: Žádný spam a odběr můžeš kdykoliv odhlásit jedním kliknutím.

Děkujeme partnerům konference

díky všem, kteří nám pomohli tuto jedinečnou akci podpořit a zviditelnit

· · ·

Generální partneři


Hlavní partneři


Akce se konala pod záštitou primátora statutárního města Brna Ing. Petra Vokřála a za finanční podpory města Brna.

Exkluzivní car partner


Exkluzivní fashion Partner


Partneři


Podporovatelé


Mediální partneři


Pořadatel konference